اخبار دنیای رسلینگ به تاریخ 23 جولای

موضوع : اخبار رسلینگ

.:: اخبار دنیای رستلینگ به تاریخ 23 جولای 2015 ::.

|| منتشر شده توسط MasterWrestling برترین پاتوق دانلود رسلینگ در ایران ||

|| برای اولین بار در میان تمامی سایت های فارسی زبان ||

.

.

صحبت های دنیل برایان در رابطه با بازگشت به رینگ

.

بازنشسته شدن آندرتیکر

.

حریف ست رالنز در سامراسلم 2015

.

بازگشت استینگ

.

.

صحبت های دنیل برایان در رابطه با بازگشت به رینگ

.

دنیل برایان قهرمان سابق کمربند WWE world Heavyweight به تازگی در برنامه ی Buzz حضور پیدا کرد تا کتاب جدید خود ( نام کتاب : سفر دور از ذهن من به مین اونت رسلمینیا ) را معرفی کند .

در اواسط برنامه جیمی تراینا ( مجری برنامه ) از او سوال کرد که چه زمانی به رینگ بازخواهد گشت که دنیل اینگونه پاسخ داد : من نمیدانم . این چیزیه که دست دکترهاست و هر زمان که آن ها بتوانند من را آماده کنند من برمیگردم . هدف من این بود که در سامراسلم برگردم اما اینگونه نشد و حالا امیدوارم تا در رویال رامبل به مسابقات برگردم .

.

.

 بازنشسته شدن آندرتیکر

.

همان طور که میدانید در مین اونت سامراسلم امسال آندرتیکر به مصاف براک لزنر میرود . این مسابقه مطمئنا یکی از بزرگترین مسابقات تاریخ کمپانی WWE است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .

آن طور که منابع وابسته به کمپانی گزارش داده اند این مسابقه آخرین مسابقه آندرتیکر در WWE است و تیکر بعد از این مسابقه بازنشسته خواهد شد البته این موضوع به هیچ وجه تایید شده نیست و ممکن است این اتفاق نیفتد چون هنوز این شایعه وجود دارد که در رسلمینیا 32 تیکر با استینگ مسابقه خواهد داد  .

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که در سامراسلم چه اتفاقاتی می افتد و آینده آندرتیکر چگونه رقم میخورد .

.

.

حریف ست رالنز در سامراسلم 2015

.

ست رالنز که در بتل گراند به دلیل دخالت آندرتیکر کمربند را در دستان خود نگه داشت حالا منتظر چلنجر بعدی خود است .

در راو گذشته درگیری کوچکی بین او و سینا اتفاق افتاد اما به نظر نمیرسد که WWE بخواهد قهرمان کمربند U.S را با قهرمان کمربند WWE world Heavyweight درگیر کند مگر این که قبل از سامراسلم سینا کمربند خود را به دلیل دخالت رالنز از دست بدهد که این موضوع هم کمی دور از ذهن به نظر میرسد .

در حال حاضر احتمال درگیری کین با او بسیار زیاد است . ست و کین در چند ماه گذشته درگیری های کوچکی با هم داشته اند و در راو 2 هفته پیش زمانی که کین توسط لزنر آسیب دیده بود ، ست صحبت های تندی در رابطه با او انجام داد و ضربه ای هم به او وارد کرد . با توجه به این موضوع و این که در حال حاضر تاپ استار مناسبی برای درگیری با وی وجود ندارد ، کین بهترین گزینه برای مسابقه با ست رالنز است .

.

 .

بازگشت استینگ

.

طبق خبرهایی که در چند روز گذشته اعلام شده استینگ قهرمان 6 دوره کمربند WCW در سامراسلم 2015 حضور خواهد داشت . در اکثریت خبرگذاری ها اعلام شده که استینگ قبل از سامراسلم بازخواهد گشت و با بری وایت درگیر خواهد شد و نهایتا در سامراسلم او و رینز به مصاف وایت و هارپر میروند اما این موضوع کمی غیر منطقی به نظر میرسد . احتمالا استینگ در زمان برگزاری مسابقه رینز و وایت برخواهد گشت و با دخالت در مسابقه باعث میشود تا بری وایت شکست بخورد و بعد از آن وارد فیود با بری وایت میشود .

.

.

48 نظر تا کنون ثبت شده است


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

علی رولینز در پنجشنبه , 23 جولای 2015 گفته :

خوبه ولی استینگ وایات نتیجش تابلوئه

AMIR CENA در پنجشنبه , 23 جولای 2015 گفته :

به نظر من احتمال اینکه جان سینا حریف بعدی رولینز باشه خیلی بیشتر از اینکه کین بیاد سر کمربند مسابقه بده…..

Dead Man در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

آقا تورو خدا نگید آندر بازنشسته میشه به خدا افسرده میشم.

قادر در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

خداییش اگر تیکر بازنشسته بشه دیگه wwe جذابیتی نداره. اصلا وقتی تیکر میاد کلا wwe از این رو به اون رو میشه. حالا فقط دو نفر هستن که هیچانو به wwe دادن که اونا لزنر و تیکر هستن
همیشه گفتم بازم میگم، تنها کسی که میتونه لزنر رو شکست بده آندر تیکره و لاغیر. حتی با وجود سن بالاش
تمام مسابقات لزنر با تاپهای کمپانیو ببینین به این نتیجه میرسید.

احسان در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

چرا شو تی ان ای نمیزارین…لطفا بزارین چون بی صبرانه منتظر جف هستیم

SSSS در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

شو TNA رو نزاشتین چرا 🙁

mrh در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

ای کاش میگفتین که این پست اسپویل بتل گرانده

Amir.Reza در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

دوست عزیز حدودا 4 روز از بتل گراند میگذره !
منم بالای پست ذکر کردم که اخبار دنیای رسلینگ به تاریخ 23 جولای و این یعنی مطمئنا به اخبار بتل گراند هم کم و بیش اشاره میشه !

سعيد در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

هه آقاى امير سينا فكر ميكنى خيلى ميدونى؟
عزيز من همين كين كه الان در حد كمربند نميدونيش يه زمانى كمپانى رو سر پا نگه داشته بود
همين كين ده تا سينا رو ميرزه چون تو اين چند ساله كين و رندى و بيگشو قربانى پيشرفت رولينز و امبروز و دنيل برايان و رينز شدن تا كمپانى رو نجات بدن ولى سيناى شما چى؟ نه تنها قربانى نشد بلكه هميشه حداقل يه كمربند دستش بود
شما كه كينو حساب نميكنى برو مسابقات كين دهه نود رو ببين بعد بيا كامنت بزار
بازم ميگم قربون دهن سى ام پانك كه گفت :
Cena is best in kissing vince McMahon’s ass
براى رستلينگ متاسفم كه كسى كه مثلا طرفدار اين رشتس بيگ رد مانستر رو حساب نميكنه به عنوان يه تاپ استار…

پارسا در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

آقایی که فکر میکنی همه چیو میدونی

جان سینا 15 تا قهرمانی جهانی داره فدای کسی نشده چون پر طرفدارترینه

همه جای دنیا طرفدار داره همیشه یه چهره فیس بوده

ولی کین چی عین الاغ میمونه

کین اگر بزارنش جلوی ست رولینز سامر اسلم نابود میشه

ولی مسابقه تیکر و لزنر عالی میشه

امیرحسین در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

کین استار خوبی بود و واقعا در دوره جوونیش فوق العاده بود اما الان که سنش بالاهه کمپانی داره کار درستی میکنه که به حاشیه رفته چون اولا تحرک و نشاط بدنی سابق رو نداره اصلا…و هم اینکه سن بالایی داره و باید باعث پوش و پیشرفت جوونهای آینده دار بشه…
اما موافقم که جان سینا همیشه سد و مانع برای پیشرفت استاران با استعداد جوون بود مثل سندو ، سزارو ، بری وایت ، کوین اونز ، روسف و…
سینا واقعا چیز خاصی نداره و خیلی رو مخه اما فقط بخاطر درآمدزایی که بچه های کوچک با خریدن لباسهای سینا برای کمپانی به وجود آوردن نمیبازه و 15 بار قهرمان جهان شده که نصفش ارزشی بنظرم نداره.
کسی مثل شان مایکلز و یا تیکر خیلی کمتر قهرمان شدن اما به مراتب ارزش قهرمانیشون بالاتر از سینا هست و اصلا سینا با این استاران بزرگ قابل قیاس نیست.
به واقع کشتی کج چون واقعی نیست نباید به قهرمانی افراد زیاد توجه کرد چون هم میتونن پارتی بازی کنن و هم میتونن حق استاری رو بخورن…
ست رالینز یک استار فوق العاده ست و عالیه…و امیدوارم مثل جوونهای آینده دار دیگه قربانی سینای مسخره نشه ، خداوکیلی همین کوین اونز ده برابر جان سینا توانایی درون رینگ داره…فنونی که کوین میزنه رو سینا به خواب هم نمیتونه انجام بده با اون بدن خشکش.

Reza 77 در یکشنبه , 26 جولای 2015 گفته :

سلام…
ببخشید ببخشید چی گفتی؟؟؟
سینا مسخرس؟؟؟
میشه بپرسم کی خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دقیقا مث آدمای رئالی میمونی که لیونل مسی رو مسخره میکننو میگن رونالدو خوبه…

ببین هیچچکی به جان سینا نمیرسه هیچکی؟؟؟
همه چیش خوبه همه چیزش عالیه دقیقا عین لیونل مسی خودم میمونه اخلاقشون خیلی شبیه همه واقعا این دونفر تکن هیچ کی هم بهشون نمیرسه…..

لباس پوشیدناش کاراش بقول خودت فناش….
آخه من نمیدونم یه آدم اوسکل تازه وارد که فقط شکم داره همون کوین چاقالو که هیچی از خودش نداره بدبخت اومده فن جان سینارو روخودش میخاد بزنه هههههههه

کشتی کج جان سینا توش نباشه مفت نمیرزه چون هر اوسکلی که میبینی داره میاد تو wwe

این ست رالینز … هم حقشه داش سینا جونم بره اون … بازی ای که سر جان سینا تو بازی با براک لزنر … کرد سر خودش دراره…. اون کمربند حق جان سیناست چون برای خودش بود ست رالینز … با … بازی ازش گرفت…..

تنها کسی هم که … یا همون هیل شما نشده فقط فقط جان سیناست چون آدمه آدممممممممم

Amir.Reza در یکشنبه , 26 جولای 2015 گفته :

دوست عزیز یه بار دیگه به کشتی گیر خاصی توهین کنی آی پی بن میشدید !
نظرتون رو بگین ولی توهین نکنین .

daria در یکشنبه , 26 جولای 2015 گفته :

هم کین خوبه هم جان ولی جان اگه راستشو بخوای یکم زیادی فیس بوده به نظرم باید هیل شه

masoud در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

اقای قادر براک هیچ وقت به تیکر نباخته
حتی سال های پیش که سنه تیکر کمتر بود
تنها کسی که میتوته براکو شکست بده تیکره و لاغیر!!!!
بچه پنج ساله هم میتونه الان پیش بینی کنه براک تو سامر میبازه
اگه منطقی و از رو عقل حساب کنی تیکر با این سنش حریفه براک نمیشه.
دوران تیکر تموم شده.هر کشتی گیری یه دوره ای داره
و چون اخرایه کریرشه استوری ب نفعه تیکره و اکثر مسابقاتش
تا پایانه کریرش رو برنده میشه تا خاطره خوب تو ذهنه هوادارش بمونه

phenom در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

کاملا با حرف شما مخالفم . اگر نظر شما تا حدودی هم امکان داشت درست باشه پس چرا یه نفر مثل ریک فلیر که اسطوره این کمپانی هم هست تو چند مسابقه آخرش همه رو کلا باخت تازه بعضی مسابقاتشم که با تازه کارا بود . و این زمینه ساز خداحافظیش شد این باخت ها. پس هر اتفاقی ممکنه!!

فرهادی در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

خدا کنه جان سینا با ست رولینز در سامر اسلم مسابقه بده

phenom در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

البته برام قابل قبول نیست که سینا کمربند رو بگیره . برام قابل قبول تر اینه که شیمس بیاد چمدونش رو کش کنه یا ست رولینز دی کیو بشه . ولی جان سینا صاحب کمربند نشه . آخه مگه استار قحطیه . بسه دیگه این همه جان سینا . رندی اورتون دیگه کلا به حاشیه رفته تو این کمپانی . حقش اصلا این نیست . اون باید چوب سیاست های غلط تریپل اچ رو بخوره . کاش از این کمپانی بره تا حساب کار دست این کمپانی بیاد

Amir Khan999 در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

فقط امیدوارم کار اندرتیکر و براک تموم نشه
بازم فعالیت کنن…
کلا کمپانی رو این دوتاست…
اینا برن دیگه هیچ جذابیتی نداره مسابقات

قادر در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

ممنون phenom
دقیقا با تمام حرفهای شما در ارتباط با اندرتیکر و به حاشیه رفتن استارهای تاپ بخاطر سیاستهای غلط کمپانی موافقم
دوست عزیز آقا مسعود، من نمیدونم شما چند ساله دارین wwe رو دنبال میکنی
شما برداشتت اشتباهه و من میتونم برداشت شما رو فرار رو به جلو تعبیر کنم. اگر طبق طرز فکر شما بخوایم پیش بریم مطمئنا برنده رسلمینیا 30 لزنر نمی بود.چون دلیل شماها این بود که هیچوقت کمپانی حاضر به این نمیشه که رکورد آندرتیکر بشکنه.
منم میتونم اینطور برداشت کنم که کمپانی فقط با این کار میخواست با این کار لزنر رو بیش از حد گنده کنه. و میتونم این برداشتو داشته باشم که به تیکر امر کردن که تو رسلمینیا 30 ببازه که ما بتونیم لزنر رو بکشیم بالا و کمپانیو به وسیله اون نگه داریم

قادر در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

در مورد سینا هم من هم اصلا موافق این نیستم که اون کمربند را ببره و به نظرم خیلی بیخود میشه این استوری. من پیشتر هم گفتم واقعا حق کین این نیست که اینطور بخاطر سیاستهای اشتباه کمپانی قربانی بشه. همینطور رندی اورتنو هم دارن به حاشیه میبرن. من تو این دوره سیزارو رو هم خیلی خیلی خوب میدونم و بنظرم پتانسیل خیلی بالایی داره.

قادر در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

اندرتیکر گفت:

” من بخاطر استریک تبدیل به افسانه نشدم اما استریک تبدیل به یه افسانه شد بخاطر من ”

یکی از طرفداران اندرتیکر تو یکی از پیجای خارجی گفت : مسابقه هل این سل اندرتیکر و منکایند ارزشش از استریکم برام بیشتره و …

استریک افسانه ای تاریخ پرو رسلینگ فقط 20% از کریر و تاثیر گذاری های اندرتیکر هستش در حقیقت استریک فقط از 22 مسابقه تشکیل شده ولی کریر اندرتیکر تعداد مسابقه هاشو نمیشه شمرد و چقدر خوب طرفداران بی نظیر اندرتیکر این مسئله رو بعد از اون شوک وحشتناکی که بهشون وارد شد درک کردن حمایتی که تو این چند روزه من از اندرتیکر دیدم در سراسر سایت های دنیا از جمله فیس بوک تقریبا بی مانند بوده و این از اهمیت و محبوبیت بالای شخص اندرتیکر بین مردمه.

وقتی اندرتیکر بعد از مسابقش با لسنر داشت رینگو ترک میکرد مجری ها حرفای جالبی زدن از نهایت احترام میگفتن و از اینکه تاریخ رسلمانیا بهتر از اندرتیکر نداشته کسی که برای مدت های طولانی لیدر دبلیو دبلیو ای بوده….اما بزارین بگم چرا این حرفو در مورد اندرتیکر و رسلمانیا زدن

22 مسابقه در رسلمانیا و 21 پیروزیه متوالی رکوردی ابدی در مهمترین رویداد تاریخ پرو رسلینگ ( شوخی نیستا )

برگزار کننده بهترین مسابقه تاریخ رسلمانیا به همراه مستر رسلمانیا

اگه کسی فقط این 2 مورد رو تونست درک بکنه خودش به عظمت اسم اندرتیکر پی میبره …

اما چرا اندرتیکر رکوردش رو حفظ نکرد میتونست به راحتی اصلا مسابقه نده و بشینه تو خونه حالشو ببره اگه کسی بگه نمیتونست مشنگه :)) یا میتونست یه مسابقه ساده در نظر بگیره برای خودش اما چرا براک لسنر ؟؟؟

بعد از رسلمانیای 28 و پایان یک دوره بود که ما دیگه اندرتیکرو مثل همیشه ندیدیم تیکر دوره درمانشو شروع کرده بود و در اصل تصمیم خودش بود که زودتر به استریک پایان بده چون بدنش اون چیری رو که تیکر انتظار داشت براورده نمیکرد و اگر کسی فقط 50% مسابقات اندرتیکرو دیده باشه میفهمه داره راجب کی حرف میزنه….اندرتیکر در رسلمانیای 30 کاملا به همه نشون داد که اگر بخوام بازم برنده باشم به شکلی خیلی تابلو فیک میشه و به قولی در مرام من نیست با توجه به تعریف هایی که همواره از شخصیت خیلی لوتی وار اندرتیکر میشناسیم .
اندرتیکر با شکستن استریکش به معنای واقعی یک دوره رو تموم کرد و پرورسلینگ رو وارد فصل جدیدی کرد . شما فکر کن اندرتیکر برنده میشد مقابل براک لسنر به عنوان یه طرفدار اندرتیکر این برد قبولش از شکستن استریکم برام سخت تر بود و واقعا ممنونم ازت اندرتیکر که نزاشتی این اتفاق بیوفته …

” اندرتیکر فداکاری کرد و استریک رو برای خودش نگه نداشت اون استریک رو فدای پرو رسلینگ کرد ”

اما سوال اصلی چرا براک لسنر …..

من شاید یه روز دلیلشو بفهمم ولی از روزی که براک لسنر وارد کمپانی شد هیچ کسی بهتر از اندرتیکر هواشو نداشته با توجه به اینکه تیکر کاپیتان لاکر روم هم بود.
اون موقع که استریک اون قدر مطرح نبود اندرتیکر خودشو در هل این سل جلوی براک لسنر تقریبا قربانی کرد و بعد از اون مسابقه عکس های اونا با وینس مکمن بیرون پخش شد .. وقتی که براک لسنر یو اف سی رفت اندرتیکر بود که همواره مسابقات لسنرو دنبال میکرد و بهش میگفت بدترین مرد این سرزمین ( یعنی یه مبارز بی رقیب ) هنوز اون مصاحبه تاریخیش در مورد براک لسنر تو بک استیج یو اف سی رو بعد از باخت لسنر به ولاسکز یادم نرفته….

تا رسید به سال 2010 و یو اف سی 121 که تیکر رفت مقابل لسنر و گفت میخوای انجامش بدیم !!!!!!! امروز فهمیدم اندرتیکر 4 سال پیش منظورش چی بود !!!
دقت کنید تو شو 21-1 همه این ها برنامه ریزی شده بود
بالاخره رسید به رسلمانیای 30 یه چیزی که من همیشه احساس میکنم اینه که خود براک لسنر تمایلی نداشته به شکستن استریک ولی اصرار از اندرتیکر بوده و به عقیده خودم هم براک لسنر و هم اندرتیکر و هم پل هیمن میدونستن که رسلمانیای 30 باید استریک شکسته بشه…. و اندرتیکر اینبار بعد از هل این سل که به نامش ثبت شده ولی به لسنر اونطور باخت اینبار در رسلمانیا یکی دیگه از مهمترین منطقه های اندرتیکر به لسنر باخت و نام لسنر رو جاودانه کرد به عنوان کسی که 13 سال از تیکر جوونتره و از این به بعد میتونه یه کاراکتر هیل استثنایی از خودش خلق کنه و همینطور پل هیمن.

” طرفدارای اندرتیکر یه چیزو باید بدونین اندرتیکر از همون ابتدا علاقه خاصی به براک لسنر داشته و مطمئن باشین یه روز از دهن خود براک لسنر اینو میشنوین ”

فکر کنم این سکوت خبری لازم بود تا مردم بتونن خودشون درک کنن اندرتیکر چه کار بزرگی برای پرو رسلینگ کرده واقعا فداکاری بود و فقط این تاثیر گذاری فقط و فقط از کسی مثل اندرتیکر بر میومد.

samad در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

ای کاش کمی هم به کین بها بدن. اونایی که فقط چندساله دارن کشتی کج رو میبینن معلومه که از ابهت و توانایی کین چیزی ندونن. کین حدفاصل سالهای 1997 تا 2004 اعجوبه تکرار نشدنی wwe بود ولی چون الان بیشتر طرفداران wwe رو بچه ها و خانمها تشکیل میدند هیچوقت کاراکتر فوق العاده ترسناک کین واقعی رو بهش برنمیگردونند و اینطوری شد که بیگ رد مانستر نابود و قربانی شد

alireza در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

کین و جی و جی در مقابل ست رولینز…. استینگ هم تو مسابقه تیکر و لزنر دخالت میکنه

masoud در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

اقای قادر من در مورده اینکه شما گفتی هیچ کس حریف براک نمیشه ولاغیرگفتم .شما میگی رسلمنیای 30
گفتم براک ب تیکر نباخته.حتی زمانی که سنه تیکر کمتر بود
چ ربطی ب رسلمنیا داره
بحث این نیست که براکو از رسلمنیا گندش کردن.
اگه این جوریه براک که سالها پیش با تیکر مسابقه داد و برنده شد از اون موقع گنده شده
قانونهwweاینه حالا که براک رسلمنیا برده.سامر میبازه
براک سال های دور راکو برد.پس الان میبازه
در یکی از شوهای راو قبل از پی پر ویو ک یادم نیست
کشتی گیر مقابل حریفش برنده شد.ولی تو پی پر ویو ب حریفش باخت.یا مثل جان سینا که مسابقه اولشو میبازه دومیو برندس.پس این جوری نیست فقط تیکر حریفه براکه.این قانونیه کهwweگذاشته.و گفتم اگه بخوای از رو عقل و منطق بررسی کنی چون سنه تیکر بالاس حریفش نمیشه.
من با ریک فلیر و بقیه کاری ندارم.چی بوده.چی شده
ولی استوری ب نفع تیکره و تو اکثر مسابقاش برنده میشه

masoud در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

حتی اکه الان دوباره استینگ با تریپل مسابقه بده
صد در صد استینگ برندس
چرا چون یه بار باخته.حالا باید برنده شه

Dead Man در شنبه , 25 جولای 2015 گفته :

آقای masoud من اصلا با حرف شما موافق نیستم به هیچ وجه اگه اینطوریه چرا آندر که 2بار با کین 2بار با شان مایکلز و 3بار با تریپلچ مسابقه داده همرو برده اگه حرف شما درست باشه الان آندر باید 4 تا باخت به غیر از باخت به براک لزنر توی کارنامه رستلمنیاش باشه.

سعید در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

از خبر هات متشکرم ادمین جان

Amir.Reza در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

خواهش میکنم

مسیح در جمعه , 24 جولای 2015 گفته :

با بازنشسته شده اندرتیکر
کریر منم از دیدن wwe انشالله به پایان میرسه

قادر در شنبه , 25 جولای 2015 گفته :

جناب مسعود عزیز
آخه شما که حرف از منطق میزنین این چه منطقیه که شسما دارین؟؟؟
ممنون از آقای dead man که مثالهایی زدن در جواب شما.
اما من میخوام از مسابقان این دو مثال برنم. لزنر با تیکر 3 بار مسابقه داده. هر 3 مسابقه رو لزنر برده. حرف شما اینجا هیچ مصداقی پیدا نمیکنه.چون اگر منطق شما برقرار بود تو این 3 مسابقه لااقل تیکر باید تو یه مسابقه برنده میشد.اتفاقا 2 مسابقات اول تو فاصله زمانی کم از هم برگزار شدن. حتما هم دعوتتون میکنم هر دو مسابقه رو ببینید تا متوجه بشید با چطور لزنر برنده شده.هر چند قصدم توجیه نیست.و میگم که تیکر باخته. آقا مسعود عزیز بهتر میدونم پیام قبلی منم کامل بخونید.

امیرحسین در شنبه , 25 جولای 2015 گفته :

کین استار خوبی بود و واقعا در دوره جوونیش فوق العاده بود اما الان که سنش بالاهه کمپانی داره کار درستی میکنه که به حاشیه رفته چون اولا تحرک و نشاط بدنی سابق رو نداره اصلا…و هم اینکه سن بالایی داره و باید باعث پوش و پیشرفت جوونهای آینده دار بشه…
اما موافقم که جان سینا همیشه سد و مانع برای پیشرفت استاران با استعداد جوون بود مثل سندو ، سزارو ، بری وایت ، کوین اونز ، روسف و…
سینا واقعا چیز خاصی نداره و خیلی رو مخه اما فقط بخاطر درآمدزایی که بچه های کوچک با خریدن لباسهای سینا برای کمپانی به وجود آوردن نمیبازه و 15 بار قهرمان جهان شده که نصفش ارزشی بنظرم نداره.
کسی مثل شان مایکلز و یا تیکر خیلی کمتر قهرمان شدن اما به مراتب ارزش قهرمانیشون بالاتر از سینا هست و اصلا سینا با این استاران بزرگ قابل قیاس نیست.
به واقع کشتی کج چون واقعی نیست نباید به قهرمانی افراد زیاد توجه کرد چون هم میتونن پارتی بازی کنن و هم میتونن حق استاری رو بخورن…
ست رالینز یک استار فوق العاده ست و عالیه…و امیدوارم مثل جوونهای آینده دار دیگه قربانی سینای مسخره نشه ، خداوکیلی همین کوین اونز ده برابر جان سینا توانایی درون رینگ داره…فنونی که کوین میزنه رو سینا به خواب هم نمیتونه انجام بده با اون بدن خشکش.

master در شنبه , 25 جولای 2015 گفته :

جان سینا یک سوپر استار با جوانمرده کسی هست ک از طرف اندر تیکر مورد تشویق قرار گرفت و از نوع مبارزه و استقامتش در مسابقاتش در مدت کوتاهی ورودش ب کمپانی تعریف و تمجید کرد . سینا همیشه یه مبارز خوب و جوانمرد بوده و یک فرصت طلب مبارز هست ک در نوع خودش مثل rko زدن رندی عالی عمل میکنه و حریف و غافلگیر .قهرمانیهاشم نوش جونشه و حقشه
لطفا بعضیا چرت نگن در موردش .در ضمن اندرتیکر بزرگ ادم اهنی نیست تا ابد باشه و مبارزه کنه اون اسطوره هست و باقی میمونه در کل تاریخ wwe.f
متشکرم

محمد(viper) در شنبه , 25 جولای 2015 گفته :

تیکر بهترینه … بعد از تیکر لزنر

تیکر نهایت تا 1 سال دیگه میره و اگه لزنر هم در آینده بره دیگه کشتی کج دیدن فایده ای نداره…….

نظر خودم .. لزنر به استریک رسلمینیا تیکر پایان داد.. در مقابل آندر تیکر لزنر رو پین و یا با ساب میشن میبره
لزنری که رکورد 2سال و نیم نه سابمیشن شده نه پین شده که ببازه تیکر هم این رکوردش رو میشکنه

daria در یکشنبه , 26 جولای 2015 گفته :

آقا محمد لسنر در ورسل منیا ستریک دو سالشو از دست داد چون که باخت

masoud در شنبه , 25 جولای 2015 گفته :

من میگم از باخته تیکر شما استریکو پیش میکشی
در کل تیکر اکثر مسابفاتش تا پایان کریرش برندس
اگه هم چین مسابقاتی برگزار شه
براک و راک برنده راکه.استینگ و ترپپل برنده استینگه
و الان تیکر و براک برنده تیکره و مسابقات تکیه سال های پیش که کشتی گیری باخته و دیگه مسابقه نداده و اگه الان مسابقه بده برندس.
ربطی نداره فلانی فقط میتونه حریفه فلانی بشه و لا غیر

مرتضی در شنبه , 25 جولای 2015 گفته :

بزرگترین استاری که میشناسم به جرات یکیش کین هست من نزدیک 20 ساله کشتی کج رو کامل دنبال میکنم و تقریبا تمامی مثابقات رو دیدم واقعا عالی هست ولی بعضی کسا هستن که تازگی مسابقات رو میبینند و مسابقات قدیم این فوق استار رو ندیدند مثل این که و فقط این چهره ضعیف شده رو میبینند و اون آقای بارسا که توهین میکنه واقعا از کشتی کج سر درنمیاره چون در سال های 1997 تا 2004 واقا استوری های کین بود که کمپانی رو سرپا نگه داشته بود

مرتضی در شنبه , 25 جولای 2015 گفته :

درباره براک هم باید گفت در زمان گذشته بیشتر 80 درصد مثابقاتشو از آندر برده بوده من هم خودم یکی از طرفدارای آندر تیکر و براک هم هستم ولی در واقع قدرت بدنی براک واقعا عالی هست

سپهر در شنبه , 25 جولای 2015 گفته :

با سلام

بعضی کامنت های دوستان رو خوندم و میخوام بی طرف یکسری مسائل رو بگم

همه میدونید که دنیای پرو رسلینگ مبتنی بر استوری لاین هاست مخصوصا کمپانی WWE و بنا به ایجاد درآمد استوری لاین ها نوشته می شن و اجرا می شن. مسابقات و به قول معروف feud ها بر این اساس شکل می گیرند.

اینجا شما با یک مبارزه آزاد و یا مسابقه بوکس و UFC سروکار ندارید تا بتونید درست قضاوت کنید.

آندرتیکر، براک لزنر، جان سینا، ست رالینز، کین، بیگ شو و … همه شخصیت های کمپانی WWE هستن و همه قابلیت ها و استعدادهای منحصر به فرد خودشون رو دارن. نمیشه گفت کی قویتر و یا کی ضعیف تره، کی حرفه ای تر یا فنی تره. نتایج مشحصه اما روند بازی دست سوپراستارها هست.

همه میدونن شخصیتی مثل آندرتیکر تکرار نشدنیه و بعد از مارک ویلیام کالاوای جایگزینی برای پر کردن این خلا وجود نداره.

مثل بیگ شو به سختی پیدا میشه همینطور کین.

اما همیشه جایگزین هایی برای امثال براک لزنر، جان سینا و ست رالینز و خیلی سوپراستارهای دیگه وجود داره.

سیاست ها و اهداف کمپانی WWE بعضی مواقع خیلی پیچیده اس، به طور مثال بازگشت راک و شکست جان سینا و مسابقه دوم اونها بعد یکسال و پیروزی مجدد جان سینا، شکسته شدن رکورد آندرتیکر توسط براک لزنر، از دست دادن سوپراستارهای تاپی مثل جف هاردی و سی ام پانک همه و همه ناشی از سیاست های WWE و خواسته های شخص وینس مکمن هست.

پس خواهشا قضاوت هاتون منطقی باشه ، World Wrestling Entertainment از اسم کمپانی مشخصه، هدف سرگرم شدن و ایجاد لحظات هیجان انگیز برای شماست.

یکی از سوپراستارهایی که به نظر خودم خیلی حیف شده رندی اورتون هست که همیشه بخاطر اینکه بیشتر مواقع هیل بوده خیلی از فرصت هارو از دست داده. چرا باید جان سینا و براک لزنر مسابقه بدن اما چنین مسابقه ای برای رندی اورتون ایجاد نمیشه. آیا سوپراستاری که به Sadistic بودن و بی رحم بودن و خطرناک بودن معروفه نمیتونه مسابقه ای با لزنر داشته باشه.

بنده از طرفداران رندی اورتون نیستم اما در شرایط فعلی بهترین زمان برای اینه که یکبار رندی اورتون به عنوان یک فیس قهرمان کمربند WWE World Heavyweight Champion بشه و چه بهتر که این مسابقه در سامراسلم برگزار شه.

دوستی گفته بودن آندرتیکر هیچوقت لزنر رو نبرده ، خوب پیشنهاد میکنم همه مسابقات تیکر و لزنر رو ببینید من هم میگم که نبرده اما اینکه چطور باخته رو ببینید 🙂

مسئله دیگه اینکه اگر WWE از تیکر و استینگ اخیرا استفاده می کنه به دلیل ضرر و زیان هایی است که در چند سال اخیر متحمل شده علت اصلی این ضرر ها هم باخت تیکر به لزنر و استوری لاین های ضعیف، جدایی تاپ سوپراستارها و به حاشیه رفتن اونهاست.

متاسفانه امثال بری وایت، رومن رینز، دین امبروز، رایبک و سزارو و چند سوپراستار دیگه با استوری لاین های حاشیه ای دارن حیف میشن و امیدوارم جایگاه مناسبی برای این سوپراستارها هم باز بشه.

Dead Man در شنبه , 25 جولای 2015 گفته :

ببخشید بچه ها شو راو این هفته کی میاد؟

مسیح در شنبه , 25 جولای 2015 گفته :

قادر فرزنئم
سه مسابقه داده ولی 3تارو نباخته
در Unforgiven
کنترلشونو از دست دادن
و داور مسابقه رو تموم کرد
و بعدش اندرتیکر پرت کرد لسنارو تو چوب پشت صحنه و لهششششششششششششششششششششششششششششش کرد

قادر در شنبه , 25 جولای 2015 گفته :

پدر عزیز آقا مسیح
دقیقا من هم منظورم همین بود که ببینین چطور باخته و حقش نبوده.من بارها اون مسابقه در Unforgiven رو دیدم و برای همین دوستان را دعوت میکنم به دیدن مسابقات بین این دو.
منطق دوستمون آقا مسعود خیلی بی پایه و اساسه. ایشون میگن چون اونبار باخته پس حتما اینبار میبره. و میگن که این سیاست کمپانیه WWE هستش. منم چند مثال زدم که منطق شما درست نیست.

Dead Man در یکشنبه , 26 جولای 2015 گفته :

بچه ها جواب منو ندادین شو راو این هفته کی میاد؟

Arsalan در یکشنبه , 26 جولای 2015 گفته :

سه شنبه صبح دیگه

masoud در یکشنبه , 26 جولای 2015 گفته :

ببین داداش چ جوری برده چ جوری برنده شده مهم نیست
ادعات میشه همه مسابقشو دیدی.منم دیدم
چیزی که مهمه اینه که تو تاریخ ثبت شده
تو تاریخ یا بیوگرافی کشتی گیرا نمیان بنویسن فلان کشتی گیزو رو فلانی زد پس باخت.
تو ییوگرافیه بری وایت بنویسن هارپر رومنو زد وایت برنده شد
مینویسن بری وایت در بتل گراند 2015مقابل رومن رینز گذشت
یا در بتل گراند 2015بری وایت از سده رومن رینز گذشت
دیگه نمیان بنویسن فلانی چ جوری برد یا باخت
شما مسابقاته ستو نگاه کن.همش کمکش کردن.مسابقه ست و رندی.کین به ست کمک کرد.دیگه نمیان تو بیوگرافی بنویسن کین ستو کمک کرد برنده شد.اون وقت شما میگی مسابقاتو نگاه کن.مهم اینه که باخته یا برنده شده.چیزی که ثبت میشه تاریخ و حریف و نامه پی پر ویوه.رو همین حساب براک هیچ وقت ب تیکر نباخته.حالا شما بگو مسابقاتو نگاه کن ببین چ حوری برنده شده:-)
پیشنهاد میکنم شما بیوگرافی کشتی گیرارو بخونی
حالا پایه و اساسو اینده میبینی.
سامراسلم براک میبازه.حالا شما اومدی میگی هیج کس حریفه براک نیست جز تیکر ولاغیر.!!!!!
دو سه بار گفتم بازم میگم از رو عقل حساب کنی تیکر حریفه براک نمیشه.چون سنش بالاس
شما هنوز سیاسته کمپانیو نمیدونی.ادعات میشه همه چی دونی.سیاسته کمپانی رو اینه که رو کدوم مسابقه سرمایه گذاری کنه.همون طور ک در بتل گراند دیدی مردم تیکرو تشویق میکردن پس این پول سازه براشون.الان اگه راگ برگرده و بخواد با براک مسابقه بده برندس.چون سیاسته کمپانی اینه.چون پول سازه براشون.

مسیح در یکشنبه , 26 جولای 2015 گفته :

من هم قبول دارم که تیکر میبره
یا مسابقه بهم میریزه
چون اصولا نمیخوان قدرت براک رو جلو مردم کم کنن و اصولا هم نباید بخوان تیکر رو از اینی که هست پایینتر بیارن
بلاخره WWE هست خدا میدونه چی میشه

Dead Man در دوشنبه , 27 جولای 2015 گفته :

آقای masoud مگه شما نمیگی براک چجوری برده و چجوری برنده شده مهم نیست پس آندر تو مسابقه سامر اسلم هر جوری ببره و هر جوری برنده شه مهم نیست مهم اینه که روی براکو کم کرده و برنده شده و یه برده شیرین برای ابد توی کریر آندر تیکر ثبت میشه.

مهدی در چهار شنبه , 29 جولای 2015 گفته :

استینگ احتمال خیلی خیلی زیاد تو مسابقه براک و تیکر دخالت میکنه به تیکر حمله میکنه. برای استوری لاینشون تو رسلمنیا. شک نکنید اخرین مسابقه تیکر تو رسلمنیا خواهد بود پی پرویویی که بهترین رکورد رو در اون داره نه سامر اسلم.

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "دانلود کشتی کج" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.